S-a lansat CallMed – serviciul de consiliere medicala telefonica

 

CallMed este un serviciu de consiliere telefonica conceput sa faciliteze comunicarea dintre medicii de familie si pacientii lor, si in afara programului de la cabinet, sa economiseasca timpul fiecaruia.
Acestia din urma pot solicita orice fel de consiliere privind probleme de sanantate, medicului lor inainte de a-si face o programare la cabinetul acestuia.

Pentru a putea intra in contact cu un medic de familie, pacientul trebuie sa apeleze numarul 1363. Dupa mesajul vocal, pacientul trebuie sa tasteze codul unic de identificare a medicului sau si apelul este directionat catre acesta. Fiecare medic inscris in programul CallMed va avea propriul cod de indentificare. Tariful pentru o convorbire telefonica este de 0,95 euro/ minut+TVA, primul minut fiind indivizibil, dupa care taxarea va fi la secunda. Dupa cea de-a doua apelare la 1363, numarul pacientului va fi recunoscut de sistemul CallMed si apelul va fi directionat catre medicul personal; exista insa in viitor si posibilitatea de a tasta „0” pentru a fi redirectionat catre alt medic, de alta specialitate, atunci cand serviciul va fi disponibil pentru toate specialitatile medicale.
 

Apelurile vor putea fi initiate din retele precum: Orange, Vodafone, Romtelecom sau Cosmote.
 

„Prin acest serviciu, unic in Romania, pacientul isi va putea accesa simplu si rapid medicul cautat, isi va putea rezolva problemele de sanantate minore care nu necesita consult propriu-zis, ci doar un sfat specializat, va fi consiliat pe probleme de dieta sau modificare a stilului de viata in functie de necesitatile momentului, isi va rezolva problemele acute pana cand are loc consultul propriu-zis la cabinet. In acest fel este facilitat accesul la medicul personal al fiecaruia, in orice moment, neexistand impedimentul ca acesta sa nu raspunda. In ceea ce ii priveste pe medici acestia vor putea fi in permanenta comunicare cu pacientii lor si nu vor mai fi nevoiti sa foloseasca timpul si telefonul personal pentru a oferi informatii specializate,” declara Dan Boabes, CEO Simplus

"Daca reusim sa promovam corect acest serviciu eu sper ca intr-un an de zile macar jumatate din medicii de familie din Romania sa fie inregistrati la CallMed si sa poata fi apelati de pacientii lor prin 1363. Dar eu sper ca intr-un an orice medic curant sa poata fi apelat de pacientul sau prin acest serviciu. Din momentul lansarii sale, in 2 saptamani aveam inregistrati peste 100 de medici, din toata tara, in acest serviciu. Pe masura ce medicii vor afla ca disponibiltatea lor, timpul alocat, efortul depus, stressul si raspunderea pentru oferirea unor recomandari de calitate vor fi recompensate valoric, tot mai multi vor fi cei care se vor inscrie in acest serviciu. Ca pentru orice serviciu privat, piata va fi cea care va decide cum si in ce fel se va dezvolta!" a declarat Dr. Marina Pircalabu, Presedintele Patronatului Medicilor de Familie din Bucuresti si judetul Ilfov.

Serviciul CallMed este oferit de TelecomData Consulting si Simplus, sub patronajul Federatiei Nationale a Patronatelor Medicilor de Familie.

 

Mai multe detalii despre CallMed pe www.callmed.ro